torstai 11. lokakuuta 2007

ZÄDÄÄ RAKKAAT LUKIJANI!

I'M BACK!
Vitsi, äippä antaa mun pitkästä aikaa kirjailla. Mä luulin, että sananvapaus oli sanana poistettu perustuslaista (oon opiskellu, kun en saanu kirjottaa), mut ehei... Äippä puhu jostain palvelimesta ja epäselvyyksistä, mutta sanokaa mun sanoneen, laiska se vaan on!

Niille, jotka ei tiedä kuka mä oon...menkää itseenne. Mä oon Tytti ja muut asiat on täysin epäolleelisia sen jälkeen...

Mä oon lähinnä vaan eleilly ja ollu oloneuvoksena ja yrittäny pitää kuria ja järjestystä yllä. Mun kotiin on raahattu tässä välissä yks uus mäyrä ja sitten kaiken huipuks joku hemmetin iso mies. Se mies käy iskän kanssa aina metsällä ja ne tuo mulle pupuja, mähän en itse metsästä, koska mulla on alamaisia, jotka tuo mulle ne puput. Ei sillä etten osais....Mä en vaan viitsi.
Tellu sen sijaan on ihan siisti kaveri, se on niin rento. Tellun astuttua kuvioihin, on meillä taas pilleripurkit viuhunu, kun millon on ollu matoja ja kaikkee...Siis äippä ei oo niistä madoista päässy yli vieläkään. Tosin, kuulin, että jopa Kennelliitto on puuttunut tohon äipän pillerivimmaan ja nyt niiden käyttöä on rajotettu meilläki. Esimerkiks kun Viivillä oli kesällä taas niitä "vauvoja" (you know..."vauvoja") niin ei se siihen mitään lääkettä saanu. Se joutu syömään vähemmän ja veti ihan villinä lenkkejä....Ihan terveellistä siis kaikin puolin. Hyvä kennelliitto!

Mutta viis muista, mä oon ollu terve ja kaunis kuten aina. Mä täytän jouluna 6 vuotta ja komistun vuosi vuodelta. Mä jaksa liehua muiden mukana ja yleensä vielä pidempään ku ne muut. Mä jaksan vieläki olla tosi rasittava kaikin puolin ja äipällä palaa hihna kiinni muhun aina vaan. Mut hei, tää on mun elämää! Mun tuppokin on vielä hengissä, joskin se on mykkä, kun sille sillon pari vuotta sitten kävi huonosti. Pääasia on kuitenki, että se vielä on.

Mä haluaisin oman plokin, mutta en kuulema saa. Saan sen sitte ku äipän sivut saadaan ajan tasalle. Mä laitan tähän loppuun uhkauksen Antulle, mä tuun syömään sen nauravan pienen pehmolelun, ellei mamma saa äkäseen kotisivuja eli ellen mä saa äkäseen omaa plokia!

Muille se on MORO ja HAU!

2 kommenttia:

dynarocks kirjoitti...

Hähää karvanaamat :-). Mä olenkin jo odottanut jotain tällasta. Nyt vaan Tytti paljon stooria tulemaan, sun juttuja on AINA mukava lueskella!!! Odotamme innolla.

-Team Kääpiönahkat-

Team Karvanaamat kirjoitti...

Moi nahkat (kääpiösellaiset)!
odottakaa vaan innolla, se on mäyriäisten hommaa se. Mä oon patalaiska, joten odottavan aika voi olla pitkä...
Mulla on niin paljon muuta duunia, kun meille on ilmestynyt oravia pihaan, joutuu kyttäämään. En tiedä kerkiinkö olemaan IT-guru vähään aikaan...
Sitä paitsi äippä on keskittynyt vaihteeks pilleripurkkiensa kanssa itseensä ja yrittää haudata itseään nenäliinoihin, siitäkään ei oo apua.

Mutta hyvä tietää että odotatte....

Yours (maybe, en kyllä kovin hyvin tunne teitä, Maisa on jotain kertonu) Tytti "the Queen"