torstai 18. lokakuuta 2007

Kuollut kurre!

Just kun en ehtinyt edes teille kertoo, että mun pihaan oli tullu 2 oravaa, niin joku urpo oli ajanu toisen päälle! Se makas tiellä yks aamu ja oli vähän jäykkä. Mä en nähny sitä, mut äippä kerto, että se oli se toinen niistä mun oravista. Mä pystytän tohon tielle kohta jonkun varotuskolmion, koska mulla ei oo kohta mitään kytättävää, kun noi ihmiset ajelee miten sattuu! Onneks mulla on se yks vielä, mä vahdin sitä nyt aika tarkasti, koska se ei saa jäykistyä!

Meillä oli tänään aika jännä "viemäri *SLAHS* suihkupäivä". Takapihalla kävi joku äijä isolla tankilla (vähän ku armeijassa se tankki, vaikken oo ikinä nähnykään). Se imi kaivoja (meki joskus nuollaan niitä huviksemme ja äippä huutaa) ja lähti. Sit ku me päästiin pihalle, me pyörittiin siinä kaivojen ympärillä ihan selällään. Luoja, että me haistiin ja luoja, että äipästä ja iskästä lähti ääntä ku mentiin sisälle. Sitte me mentiin suihkuun. Nyt äippä ei päästä meitä pihalle ja kiroilee tätä maalaiselämää. Me joudutaan käymään remmissä ulkona, vähän niinku Jehu. Ainoo vaan, että Jehu saa olla ulkona aina, kun sillä on oma patteri.

Aijoo, Tellu on varmalla lintukoira, vaikka äippä luulee sen olevan luolakoira (vähän niinku mä). Tellu kattoo kaikki lintuohjelmat telkkarista ja se menee tosi lähelle sitä telkkaria aina välillä. Äippä on ottanut ikäväksi tavaksi kiljua myös tästä tavasta, koska Tellu haluaa nuolla telkkaria. Me muut ei koskaan nuolla telkkaria!
Tänään Tellu oli naapurissa ja eiköhän toi nainen siitäki nostanu hirveen elämän. Me ei saada käydä kylässä ilman lupaa, Tellu ei vaan vielä tienny sitä. Siitä on nyt sitte keskusteltu, ainaki siihen asti, kun mentiin siihen haisemishommaan.

Nyt meen syömään, mut äippä käski laittaa sellasia terveisiä, että nyt voi kommentoida kaikki plokia, kun se älykääpiö oli rajannu senkin oikeuden pois suurimmalta osalta vierailijoita... Se nainen ei tajua, ettei kaikilla voi olla jotain geemeil-tiliä... Nyt mulle voi siis laittaa postia, jos tuntuu, että elämä on jotenkin "ei niin elämisen arvoista" ilman mun läsnäoloa...

Haisuterveisin Tytti

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Moi Maisa!

Siistiä, että sullekin voi nyt kirjoitella!!
Ja toivottavasti Tytti tai joku muu välittää sulle terkut.

Vähän siistiä, että te ootte päässeet kaikkiin ihaniin hajuihin pyörimään! Mä aina yritän kans kaikissa läjissä pyöriä, mutta mamma kiskoo hihnasta ku heikkopää, jos vähän nyt niskaa niiaa tonttiin!

Arvaa mitä mä näin tänään? Mamma ja kasvari-täti vei mut ja äipän ja Evan ja sen ärsyttävän Tellun systerin Fannyn (okei, vähän mä sen kans tänään leikin, mutta periaattessa en diggaa) sellaiseen latoon ja siellä oli sellainen punainen, valkohäntäinen otus! Se haisi oudolle ja me mamman kans huudettiin ku hullut sille! Sitte me päästiin metsän reunaan sellaisiin käytäviin jahtaamaan sitä!
Äippä sai mennä ensin ja mua ei vähääkään kiinnostanut venata. Päästin pahimmat äänet, mitä kurkusta lähti ja yritin rimpuilla kasvari-tädin sylistä, mutta ei se päästänyt. Kovat hermot silläkin naisella!
Sitten kun äippä oli aikansa yrittänyt sille revolle sanoa valitut sanat, pääsin mä jahtiin! Ihan supersiistiä!! Kerroin sille elukalle enemmän kuin valitut sanat!
Mamma lupas, että me päästään sinne uudestaan sitten kun te tuutte tänne.
Joten, pliide, pliis, pliis, tuuttehan pian!?!
En oo turhaan joka ovesta ulosmenolla harjoitellut äänijänteitäni, sillä tänään niitä tarvittiin!!
Ja vkl:na me kuulemma päästään jonnekin melkein ulkomaille. Tai kai me tähän maahan jäädään, mutta mennään kattoon Börje-broidia ja sehän asuu siellä, missä ne ei ees puhu suomea vaan jotain ihmekieltä, turkua...?

Voikaa hyvin siellä ja tsemppiä näytelmään viikonloppuna!

t. Wanda-systeri ja Vera-äippä

Team Karvanaamat kirjoitti...

TÄH? Tytti on sanonu mulle, että just niitä valkohäntäsiä punaturkkisia sietäs varoa...? Mä en oo sellasta nähnyt ikinä, mutta luulen haistaneeni parikin kertaa!

Mä niiiiin haluaisin tulla sinne kaupunkiin käymään, varsinkin jos siellä pääsee johonki käytäviin... Täällä käytävä tarkottaa telkkaripöydän taustaa ja siitäki tulee julmettu huuto äipältä, kun ittensä sinne änkee...

Ihkuu, BÖKÄ...Mä en oo nähny sitä aikoihin (viimeks ehkä 2 vuotta sitte). kerro sille terveisii, onkohan se yhtä ihana ja äänekäs ku me tytötki?
Mä muuten tänään lenkillä olin taas ihana oma karkea itseni ja vedin ihan villinä. Äipällä palo hihna kiinni jo alkumatkassa ja arvaa... Se laitto remmin mun mahan ympärille!!!! Vähänkö ei kyenny enää vetelemään. Mä en käsitä, kun se on niin hidas, pakkohan mun on yrittää pistää vauhtia töppösiin. Sen mielestä mä en oo rentouttava lenkkikaveri, mut voit vaan kuvitella mitä mieltä mä oon äipästä lenkkikaverina...Mä en sentään sido sen mahaan mitään!

Nyt mä lähden iltapalalle ja sitte joudun varmaan kynsihoitoon...Se on vaikeeta olla tällanen näyttelykapistus, kun aina vaan nypitään ja saksitaan ja pitää olla hiano. Mä vaan pyörin p****ssa ja oon onnellinen :)

Olkaa tekin! Ja NÄHRÄÄN!

Yours, Maissi-maalaiseläin

Anonyymi kirjoitti...

Tiedoksi kaikille koiramäyrille, että ne jäykistyneet oravat eivät ole kuolleita, vaan ne vain jäivät nukkumaan tienposkelle. Usein vieressä on jonkinlainen musta lintu tökkimässä nokalla niitä hereille.