perjantai 26. lokakuuta 2007

Ajokoira pihalla...


Nyt se sitten päästettiin tyttöjen puolelle...Nimittäin se ajokoiran-retku. Mä en ymmärrä, ensin on tyttöjen ja poikien puolet ja sitten yht'äkkiä varottamatta niiden rajat onki häilyvät. Äipän mielestä meidän kaikkien on tultava toimeen, mut tuu nyt sitte toimeen ton yhen kanssa (kuva kertoo kaiken...).
Se kohelsi ympäri pihaa ihan päämäärättömänä ja pissas joka paikkaan. Sillä ei oo mitään suuntavaistoa ja kaiken lisäks se yritti sisälle taloonkin, jonka mä rohkeasti estin. Se on mun koti. Onneks se ei tajunnu mun leluja ottaa...se ei ylipäätään tajunnu niistä mitään, sillä ei varmaan oo ollu ikinä sellasia. Se yritti juosta meidän tyttöjen päälle, mut mä puolustin kaikkia. Tellua en voinu, kun Tellu ei ymmärrä omaa parastaan, se rupes heti kaveeraamaan tän ison jätkän kanssa.

Mun on pakko nyt ottaa vähän tiukempi ote tästä hommasta, koska musta alkaa tuntua, et mun ote tästä perheestä alkaa vähän lipsua. Mä oon pari kertaa jopa joutunu väistää ruokakupilta, kun Tellu on tullu siihen syömään. En tiiä...onkohan mulla joku keski-iänkriisi... No, pitää vaan tsempata!

Joo ja se kuollu kurre...Se on vieläki siellä tien vieressä, Tellu oli nähny sen tänä aamuna. Siinä ei näkyny mitään mustia lintuja sen silmien lähellä, niinku joku epäili...Onkohan sillä yhtään kavereita?

Mä lähden ny kyttäämään pihaa...Se ajokoira lähti aamulla hakeen mulle pupuja, mutta se voi tulla kotiin ihan millon vaan ja totta mosses se päästetään taas tyttöjen puolelle....

8 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Juu sillä jäniksellä ei ole sitte kavereita. On varmaa vetäny yliannostuksen jotain unilääkettä, mahtaakoha herätä jouluksi.

Team Karvanaamat kirjoitti...

Millä jäniksellä? Mä puhuin oravista... On tainnu jollain muulla mennä pilleripurkit sekasin :)

Terveisin Tytti

Anonyymi kirjoitti...

Eiku juu oravaahan mä tarkotin :) Katokku mä oon sellanen karvanaama että jänis tai orava, ihan sama, kuhan sen voi pureskelematta nielaista.

PS En oo käärme mut krokotiiliks sanotaan, joko raksuttaa?

Team Karvanaamat kirjoitti...

Siis mun lääkitys on ollu niin monta vuotta katkolla, etten mä mistään mitään tiiä... ooksä kuitenki joku matelija, jos sä kerran nielet tavaraa pureskelematta?

Tytti "the animal"

Anonyymi kirjoitti...

Matelija jolla on karvanaama? Daa-a...
Eiku mullon vaa hyvä ruokahalu :)

Anonyymi kirjoitti...

Moi!! Sais täällä Lapinlahellakin tulla käymään... Minunkin perhe on kasvanu heinäkuussa ihan ihmislapsella. Sitäkään ei ole sieltä kukaan tullu kattomaan. Eikä pelätä karvakorvia;)

Anonyymi kirjoitti...

On tuo Jehu sitte sen näköinen veijari, että puput saa varmaan kyytiä. . .mahtavat lihakset ja silleen! Niin ja näinhän mää sen ihan livenäki sillon kun teitin sohvalla yövyttiin vaikka sää olit meille pedit valmiiksi laittanu eli kiitosta vaan!

Team Karvanaamat kirjoitti...

Jehu "the beagle" kiittää saamistaan kehuista!
Hän lähti taas aamulla pupuja katselemaan, joskin myös takapihan tytöt kiinnostavat jostakin syystä aika lailla...Olisko juoksuilla asian kanssa jotain tekemistä...:)
Sohva on aina käyttövalmiina!