sunnuntai 19. huhtikuuta 2009

Väliaikatiedote!

Tarra revittiin irti perjantaina...s**tana, että se sattu!!! Mä yritin olla vaarallisen näkönen, mutta ei auttanu, äippä on aina yksi kertaa vaarallisempi sille päälle sattuessaan.

Tästä kaikesta revitään nyt sitte ilo irti ihan tosissaan... Mä joudun kävelemään naurettavan näkönen body (joku ihmisvauvojen vaate) päälläni, jos meinaan selvitä tästä ilman sitä avaruushattua (se juttu, mikä laitetaan päähän...kauluri?). Mä otan sen pois yleensä öisin, koska oon tottunu nukkumaan pyllysilleni, enkä mikään riepu päälläni... Aamulla se hemmetin rätti puetaan mulle sekunnin murto-osassa takasin päälle ja samalla selitellään miksi se pitää olla päällä koko ajan...MUTTA kuka hemmetti niitä tikkejä nyt menis repimään?? HÄH?? Se sattuu, eikä mulla ole tapana satuttaa itse itseäni, ainakaan vapaaehtoisesti.
Ulkona saan olla pyllysilleni, vaikka ihmettelen kyllä taas suuresti MIKSI? Siellähän on jäätävän kylmä ja kaiken järjen mukaan mulle pitäis laittaa jotain lämmintä päälle kun mut tyrkätään sinne, mutta ei...se naurettavan näkönen riepukin riisutaan, ettei se nyt vaan likaannu tai kastu!

Mä en saa käydä enää saunassa ja joudun aamuin illoin napsimaan puolikkaan vaaleanpunaisen pillerin. Kyllä ketuttaa! Jos tätä jatkuu vielä pitkään, mä muutan pois. En tiedä vielä minne, mutta muutan kuitenki!
Mä kerron, jos jotain vielä muuttuu tässä mun tilassa tai ylipäätänsä, jos tää tilanne nyt raukee johonki suuntaan... Mä tajusin just, etten mä voi enää saada vauvoja, enkä tiä onko se nyt hyvä vai huono juttu...

-Tytti "the kohduton"

Ei kommentteja: